نقش يهود و صهيونيسم در فرقه سازي و گسترش الهيات نوظهور
 
آنتی صهیون אנטי ציון
18 / 7 / 1390برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : סאגדה       

قرآن به وضوح می فرماید و تاريخ شهادت ميدهد که قوم بني اسرائيل لجاجت عجيبي در گرايش به کفر داشتند .

حضرت موسي (ع) از ميان مصريان رفت ، سخنان او ثبت گرديد و تعاليمش در ميان يهوديان وجود داشت .

اما قوم يهود تا ديدن روي آرامش فاصله بسيار داشت .

بعد از حضرت موسي (ع) پيامبري به نام يهو شوعا به هدايت بني اسرائيل پرداخت ؛ يهوديان به کنعان مهاجرت نمودند و 1300 سال در آنجا سکني گزيدند . در طول اين مدت همواره قوم يهود در بردگي و حسرت روزهاي داوود و سليمان به سر مي بردند . تا اينکه پيامبري ظهور مي کند به نام اشاعيا که بشارت منجي را ميدهد . مسيح متولد مي شود اما يهوديان آنچه را که ميبينند با آنچه را که انتظارش را مي کشيدند تفاوت بسيار داشت .

تصويري که آنان از منجي داشتند تصوير موسي بود با ريش بلند ، درشت اندام ، کسي که از صورتش رنگ جواني و پهلواني ميباريد .

اعجاز موسي رنگ قدرت داشت . عصا در اسطوره ها رمز قدرت پادشاهان است و اژدها . اما در مقابل عيسي زيباروي ، مهربان و احساساتي که کلام زيبا و احساسي او در کالبد خشک و بي روح منتظران موعود رسوخ نکرد .

يهوديان مومن عيسي را پذيرفتند اما اکثريت يهوديان خواستار اقدامي براي رسيدن به ارض موعود بودند به همين جهت يهوديان صهيون راه طغيان را در پيش گرفتند و به دنبال ارض موعود رفتند ، عيسي به صليب کشيده شد حواريون او کشته و تبعيد شدند تا اينکه در قرون بعد دوران رشد و گسترش کليسا فرارسيد . دوران جاهليت غرب و کليسا مقارن بود با پيروزيهاي جنگهاي صليبي در قرون وسطي . دوره اي که کليساي روم از کليساي اوليه دين عيسي (ع) دور ماند .

تفتيش عقايد ، مبارزه با فساد و فحشاء در ميان روحانيون اين اعتقاد که کليسا در همه امور حق دخالت دارد ، اعتراف ، ظلم کليسا در گرفتن ماليات از مردم و مخالفت با قدرت الهي پاپ باعث گرديد که دربار انگليس و کليسا دچار اختلاف گردند .

در اين ميان کشيشي به نام مارتين لوتر که دربار انگليس نيزاز او حمايت ميکرد شروع به اعتراض نمود.

ادبياتي که لوتر پياده نمود بيشتر گرايش به ادبيات توراتي داشت . اين اختلاط و امتزاج ادبيات يهود و مسيحيت موجبات بازگشت مسيحيان به تورات را فراهم آورد .

آخرت گرايي کاتوليک جاي خود را به بهشت دنياي پروتستان داد.

پروتستان با چند مفهوم در هم تنيده شد که مهمترين آن برتري قوم يهود و بازگشت قوم يهود به سرزمين موعود بود .

با اين اوصاف ميتوان گفت که پروتستان بيشتر مکتبي يهودي بوده تا مسيحي به نحوي که خود لوتر اعلام کرده بود که اگر کليساي کاتوليک شرم دارد مرا مسيحي بخواند پس مرا يک يهودي بداند.

آنچه را که امروز ما از آن به عنوان پروتستانتيزم ياد ميکنيم مسيحيت صهيونيسم است که باهدايت ماسونهاي يهودي درکشورهاي پروتستان نظير آمريکا ، کانادا ، استراليا و انگليس در جهت پيشبرد اهداف رژيم اشغالگر قدس رو به گسترش است .

تا اين قسمت اشاره اي بود گذرا به جريان فرقه سازي يهود درمسيحيت که اکنون به بيان تکرار آن در مواجهه با دين مبين اسلام ميپردازيم .

قريب 160 سال پيش زماني که استعمار انگليس براي تاراج اموال و منبع کشور ايران با سد روحانيت شيعه مواجه ميشود دست به دامن جواني مي شود به نام سيد علي محمد شيرلزي که بعدها به جهت ادعاي بابيت به باب مشهور ميگردد .

باب در جواني به عبادت و رياضت بسيار مشهور بود . مدتي را به تحصيل علوم ديني ميپردازد ، درس را رها نموده و جهت تجارت راهي بوشهر ميشود . در آنجا بود که با شبکه اي از تجار ثروتمند يهود از خاندان ساسون و وابسته به امپراطوري بريتانيا آشنا ميشود .در 24 سالگي ادعاي بابيت و مهدويت ميکند ؛ نزديکان او اين امر را ناشي از هواي گرم جنوب ميدانند به همين جهت اورا به کربلا مي فرستند در کربلا پاي درس و بحث سيد کاظم رشتي رئيس فرقه شيخيه حضور پيداميکند . در بازگشت به شيراز دستگير ميشود به تهران فرستاده و سپس به دستور محمد شاه قاجار در زندان قلعه چهريق ماکو زنداني ميشود . بر اثر شورش پيوان وي به دستور وزير با کفايت ايران امير کبير در ميدان عمومي تبريز به دار مجازات آويخته ميشود بعد از او ميرزا حسينعلي نوري معروف به بهاءالله جانشين استاد ميگردد ، او نيز به شهر عکا در فلسطين اشغالي تبعيد ميگردد در آنجا بود که مورد توجه صهيونيستهاي يهودي قرار ميگيرد پس از او پسرش عبدالبها جانشين پدر ميگردد و به جهت خوش رقصي براي دولت انگليس لقب( سر ) دريافت ميکند . خواهر زاده او شوقي افندي زمام امور بهائيان را در دست گرفته و به پاس خدمات شايسته او به نظام صهيونيسم بين الملل و خيانت ننگينش به اسلام ، معبد بيت العدل براي عبادت بهائيان دنيا در شهر ساحلي حيفا در فلسطين اشغالي توسط يهوديان بنا ميگردد . از آنجا که شوقي نشاني از مردي نداشت شوراي 9 نفره بيت العدل با حمايت مستقيم رژيم اشغالگر قدس به اداره بيت العدل ميپردازند .

از جمله اهداف اين فرقه ضاله گسترش نفوذ اين فرقه در ممالک اسلامي و تعليم افرادي جهت ايجاد فتنه آشوب و اغتشاش در ممالک اسلامي مي باشد . همچنين جذب مردم و دعوت به آيين مخوف بهائيت از جمله اقداماتي است که توسط اربابان بهائيان به آنها ديکته ميگردد .فرقه بهائيت به عنوان يک گروهک تروريست فرهنگي در جهان اسلام به ترويج عريان نگاري و آزادي جنسي ميپردازد ، روز کشف حجاب رضاخاني به عنوان روز ملي جوانان بهايي ، مقدس و گرامي است .

در اعتقادات و تعاليم بهائيت دست پروردگار براي ايالات متحده آمريکا سرنوشتي روحاني مقرر نموده که آينده محتوم بشريت بدست دولتمردان آمريکا رقم خواهد خورد .

بهائيان به شيوه هاي مختلف به جاسوسي در دستگاههاي دولتي کشور و به ترويج خرافات ديني مي پردازند .اوج فعاليت آنها پس از انتخابات دهم رياست جمهوري بوده که عمده ترين شعار آنها ترويج اصول و عقايد مخالف با نظام جمهوري اسلامي ايران مي باشد .

حال پرسش اينست : چرا يهود هزينه هاي هنگفتي را که صرف فرقه سازي و ايجاد اختلاف و فتنه در ميان مذاهب دنيا مينمايد در راه جذب و افزايش شمار يهوديان بکار نميگيرد ؟

ماهيت نژادپرستانه و تعصب کور قوميت گرايي يهوديان مانع فعاليتهاي تبليغي و ترويج مذهب توسط اين قوم ميشود لذا از آنجايي که هدف آنها ايجاد تفرقه و آشوب در اديان و جوامع و ايجاد اختلاف بخصوص در ميان ملل مسلمان است اقدام به فرقه سازي و تدوين الهيات نوظهور منطبق با اصول و تعاليم خانقاه يهود مي نمايند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

זה בלוג לאסוף חומרים על זרמי היהדות צמחו בהיסטוריה האנושית
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک:منو با اسم آنتی صهیون و آدرس anti.zion.LXB.ir لینک کنین بعد مشخصات لینک خودتون رو اینجا بنویسین .

در صورت لینک کردن من خودکار لینک میشین 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 104166
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1